Skal du afholde aktionærmøde?

Lyd, lys eller AV til aktionærmøde

Skal du afholde aktionærmøde, hvor professionel lyd, lys, scene og AV er afgørende? Så er europaz klar til at rådgive dig.

Med over 42 års erfaring og talrige succesfulde arrangementer kan vi sikre dig det optimale av udstyr, til at din begivenhed bliver en succes. Vi har gennem tiden arbejdet med mange forskellige mennesker, mange virksomheder og foreninger i mange forskellige opgaver, så vi har helt sikkert en afprøvet løsning til din aktionærmøde. Vores højeste prioritet er at give dig mulighed for at slappe af på dagen og nyde, at alt forløber som planlagt.

Igennem professionel rådgivning, og i samarbejde med dig udarbejder vi en skræddersyet lyd-, lys-, scene- og AV-løsning, der passer til dine specifikke behov og ikke mindst dit budget. Vi betragter dig som en samarbejdspartner snarere end blot en kunde, da vi tror på, at det er gennem fælles anstrengelser, at vi kan skabe den rigtige løsning for dig. Vi stræber ikke efter "godt nok" og uanset størrelsen på dit arrangement fortjener du en løsning, der matcher dine behov og dit budget uden ubehagelige overraskelser.

Udpluk af vores kunder

  • Volvo logo
  • jem og fix logo
  • Kvickly logo
  • Nørre Vosborg logo
  • MHI Vestas Offshore Wind logo
  • Creative Force logo
  • Implement Consulting logo
  • unit-it logo
  • BMW logo
  • B&O logo
  • ONLY logo

Sikkerhed og kvalitet i fokus

Sikkerhed og kvalitet er vores absolutte fokus hos Europaz. Vi prioriterer sikkerhed og topkvalitet i alt, fra vores medarbejdere og opgaveudførelse til valget af vores produkter i vores lydudlejning. Vores brug af kun de fineste produkter garanterer en førsteklasses oplevelse for vores kunder. Europaz er det optimale valg som totalleverandør inden for lyd, lys, scene og AV, takket være vores dedikation til sikkerhed og kvalitet.

Sammen skaber vi en løsningen

Vi arbejder tæt sammen med dig for at skabe tilpassede lyd, lys, scene og AV løsninger, der nøje imødekommer dine behov. Vi ser vores kunder som partnere og tror på, at det bedste resultat opnås gennem vores fælles indsats. Vores mål er at levere høj kvalitet uden overraskende omkostninger, altid stræbende efter at overgå forventningerne.

Sikker arrangement igennem fem faser

For at sikre et vellykket arrangement følger vi en veldefineret proces bestående af fem strukturerede faser. Ved den første kundekontakt påbegynder vi den indledende fase uden nogen forpligtelser

1) Projektering, vi indsamler nødvendige oplysninger for at få overblikket. Herefter præsenterer vi det indledende forslag til den optimale løsning. Når løsningen og aftalen er klar, sikrer vi arrangementssucces gennem de følgende faser

2) Planlægningen, vi koordinerer løsningen med personale, udstyr, tidsplaner og eventuelle særlige behov

3) Opsætningen, vi ankommer som aftalt og påbegynder opsætningen

4) Afviklingen, arrangementet starter, og vi sikrer, at det gennemføres som planlagt

5) Nedtagning, arrangementet er slut, og vi pakker sammen og låser af som aftalt.

For at vi sammen kan opnå den bedste løsning, vil vi gennem hele processen dele vores ekspertise om forskellige arrangementtyper samt branchens variationer inden for lyd, lys, scene og AV-løsninger

Undgå tekniske problemer

Når årets generalforsamling i virksomheden eller i organisationen skal afholdes, er der visse ting, der bare skal være styr på. Det gælder især for det tekniske, hvor både lyd og lys til generalforsamlingen er helt afgørende, når forsamlingens talere træder op på podiet for at levere årsberetninger og vigtige budskaber.

Her er der ikke plads til tekniske problemer, og det er vigtigt, at både lyd og lys er proportioneret ordenligt, så alle i salen kan se og høre, hvad der foregår på scenen. Derfor kan det betale sig at vælge en professionel samarbejdspartner som Europaz. Vi har mere end 40 års erfaring med at leverer lyd og lys til store arrangementer i form at både koncerter, generalforsamlinger og meget andet, og vi kan derfor også lave en professionel løsning for dig.

Vi hjælper dig hele vejen igennem

Det er en stor og kompliceret opgave at sikre den optimale mængde af lys og lyd til en generalforsamling, og det er en lige så kompliceret opgave at sikre, at det hele kommer til at spille sammen og fungere. Der er meget teknik involveret, og der er meget, der kan gå galt i processen med at sikre professionel afvikling af lys og lyd til din generalforsamling.

Derfor er det naturligvis ikke en opgave, du skal stå med selv, når du har tusind andre ting at tænke på i forbindelse med planlægningen af bestyrelsesmødet. Hos Eurpaz tager vi dig igennem alle stadier fra projektering, planlægning, opsætning og afvikling, så du har en professionel partner ved din side under hele forløbet.

Derfor kan du slippe bekymringerne og i stedet fokusere på andre vigtige ting, for med os ved din side ved du, at det hele komme til at fungere på den store dag.

En løsning til dine behov

Hos Europaz gør vi meget ud af at finde frem til en løsning, der passer til netop dit arrangement og dine behov. Derfor lytter vi til dig gennem både planlægning og afvikling, og vi tager altid dine krav seriøse, så du kommer til at blive tilfreds med resultatet på den store dag.

Vi er en samarbejdspartner fremfor en leverandør at lyd- og lysudstyr, og derfor er vi naturligvis altid lydhør overfor, hvordan du gerne ser dit arrangement løbe af stablen. Derfor gør vi også en dyd ud af at skabe en løsning, der passe til dit budget, og vi garanterer, at du ikke kommer til at blive overrasket, når regningen sendes.

Kontakt os i dag for at høre mere

Hvis du mangler en professionel samarbejdspartner, der kan hjælpe dig med alt det tekniske til din næste generalforsamling, står vi hor Europaz altid klar til at hjælpe dig. Vi leverer udstyr i høj kvalitet, som er stabilt og pålideligt, og vi sætter det hele op med et professionelt mandskab, så du er sikret, at det hele kommer til at fungere på den store dag.

Med lyd og lys skaber vi de bedste rammer om netop din generalforsamling, og vi lytter altid til dine krav, så alle bliver tilfredse.