Skal du arrangerer et event eller show?
Lyd, lys, scene eller AV til dit event eller show
Skal du arrangere et event, eller lave et show, hvor professionel lyd, lys, scene og AV er afgørende? Så er europaz klar til at rådgive dig.
Med over 42 års erfaring og talrige succesfulde arrangementer kan vi sikre dig det optimale av udstyr, til at din begivenhed bliver en succes. Vi har gennem tiden arbejdet med mange forskellige mennesker, mange virksomheder og foreninger i mange forskellige opgaver, så vi har helt sikkert en afprøvet løsning til dit event eller dit show. Vores højeste prioritet er at give dig mulighed for at slappe af på dagen og nyde, at alt forløber som planlagt.
Igennem professionel rådgivning, og i samarbejde med dig udarbejder vi en skræddersyet lyd-, lys-, scene- og AV-løsning, der passer til dine specifikke behov og ikke mindst dit budget. Vi betragter dig som en samarbejdspartner snarere end blot en kunde, da vi tror på, at det er gennem fælles anstrengelser, at vi kan skabe den rigtige løsning for dig. Vi stræber ikke efter "godt nok" og uanset størrelsen på dit arrangement fortjener du en løsning, der matcher dine behov og dit budget uden ubehagelige overraskelser.
Udpluk af vores kunder
Sikkerhed og kvalitet i fokus
Sikkerhed og kvalitet er vores absolutte fokus hos Europaz. Vi prioriterer sikkerhed og topkvalitet i alt, fra vores medarbejdere og opgaveudførelse til valget af vores produkter i vores lydudlejning. Vores brug af kun de fineste produkter garanterer en førsteklasses oplevelse for vores kunder. Europaz er det optimale valg som totalleverandør inden for lyd, lys, scene og AV, takket være vores dedikation til sikkerhed og kvalitet.
Sammen skaber vi en løsningen
Vi arbejder tæt sammen med dig for at skabe tilpassede lyd, lys, scene og AV løsninger, der nøje imødekommer dine behov. Vi ser vores kunder som partnere og tror på, at det bedste resultat opnås gennem vores fælles indsats. Vores mål er at levere høj kvalitet uden overraskende omkostninger, altid stræbende efter at overgå forventningerne.
Sikker arrangement igennem fem faser
For at sikre et vellykket arrangement følger vi en veldefineret proces bestående af fem strukturerede faser. Ved den første kundekontakt påbegynder vi den indledende fase uden nogen forpligtelser
1) Projektering, vi indsamler nødvendige oplysninger for at få overblikket. Herefter præsenterer vi det indledende forslag til den optimale løsning. Når løsningen og aftalen er klar, sikrer vi arrangementssucces gennem de følgende faser
2) Planlægningen, vi koordinerer løsningen med personale, udstyr, tidsplaner og eventuelle særlige behov
3) Opsætningen, vi ankommer som aftalt og påbegynder opsætningen
4) Afviklingen, arrangementet starter, og vi sikrer, at det gennemføres som planlagt
5) Nedtagning, arrangementet er slut, og vi pakker sammen og låser af som aftalt.
For at vi sammen kan opnå den bedste løsning, vil vi gennem hele processen dele vores ekspertise om forskellige arrangementtyper samt branchens variationer inden for lyd, lys, scene og AV-løsninger
Dyk ned i nogle af de spændende arrangementer vi har lavet
Stor erfaring og ekspertise
Når der skal afholdes arrangementer for mange mennesker, er lyd og lys to ting, der ikke kan undværes. Der skal lyd til for at sikre, at alle i forsamlingen kan høre, hvad der foregår, og der skal belysning til på scenen, så alle kan se de optrædende. Til det formål skal du bruge en professionel samarbejdspartner, som kan lavere alt inden for lys og lyd til dit event, så det hele kommer til at spille på den store dag.
Hos Europaz kan vi blive din professionelle samarbejdspartner, der vil levere en løsning i høj kvalitet med lyd, lys og AV til lige netop dit event. Vi har mere end 40 års erfaring med at levere lys og lyd til events som eksempelvis koncerter, generalforsamlinger og meget andet, og vi er derfor også de rette til at lave en professionel løsning til netop dit event.
Vi tager os af det hele
Når du vælger Europaz som din samarbejdspartner, hjælper vi dig hele vejen fra start til slut med dit arrangement. Fra begyndelse samarbejder vi om projektering og planlægning, så de rette rammer med afsæt i dine behov bliver skabt. Når der er styr på planerne og de store linjer, klarer vi naturligvis også selve opsætningen af lys og lyd til dit event, og når den store dag oprinder, klarer vi også afviklingen, hvis du gerne vil have hjælp til at sikre, at der ikke kommer til at være problemer med teknikken.
Når det hele er forbi, klarer vi selvfølgelig også nedtagningen, og du får derfor en totalløsning, når du vælger os som din samarbejdspartner. Under hele processen lytter vil til dine krav og behov, så du kommer til at stå tilbage med lyd og lys til dit event, der lever op til alle dine forventninger.
Professionelt udstyr i høj kvalitet
Når vi stabler en løsning på benene med lys og lyd til dit arrangement, kommer det altid til at ske med udstyr fra øverste hylde. Vi bruger kun det bedste udstyr fra branchen, som kommer fra førende producenter, hvilket er din garanti for, at alt udstyret fra lyd til lys kommer til at fungere fejlfrit på den store dag for dit event.
Den samme kvalitet får du i afviklingen, når du vælger at benytte dig af vores mandskab. Vores medarbejdere kommer med lang erfaring fra branchen, hvorfor du kan være sikker på, at hele dit event kommer til at blive afviklet med effektivitet og professionalisme fra start til slut.
Kontakt os i dag og hør mere
Hvis du mangler en professionel løsning med lyd og lys til dit næste event, skal du ikke tøve med at kontakte Europaz i dag. Vi kan levere lyd og lys til alle former for events til både byfester, arrangementer i virksomheden, store festivaller og meget andet.
Vi er en pålidelig samarbejdspartner, der leverer, hvad vi lover, og vi gør en dyd ud af at overholde vores aftaler, så du ved, hvad du får, når du lejer lyd og lys hos Europaz.